Завдання для 2 класів!!!
Зміни у програмі !!!!!
Зміни у програмі !!!!!
2 клас ЗНЗ
|
Розвантажено
|
Уточнено
|
Тематика ситуативного спілкування
|
Свята та традиції (Продукти харчування)
|
|
Лінгвістична лексична компетенція
|
Тема «Місяці. Дні тижня» (перенесено до
3 класу)
|
|
Тема «Шкільне приладдя» (вилучено)
|
||
Вік молодших членів сім’ї
|
||
Продукти харчування
|
||
Лінгвістична граматична компетенція
|
Заперечна форма спонукальних речень Наказовий спосіб дієслів (команди)
Don’t stand up!
(перенесено з 1 класу)
|
|
Дієслово:
Present Simple
|
Дієслово:
Present Simple (to be, have);
have got,
|
|
Займенник: вказівні (this, thatз іменниками),
|
Займенник: вказівні (this, that, these, those з іменниками),
|
|
Прикметник: якісні, відносні, що вказують на розмір, колір,
вік, якість предмета.
|
Прикметник: якісні, відносні, що вказують на розмір, колір,
вік, емоційний стан.
|
|
Лінгвістична фонетична компетенція
|
Фокус: формування слухо-вимовних навичок учнів;
інтонація: логічний наголос
|
|
Мовленнєва компетенція говоріння
|
Обсяг висловлювання 4-5 речень/реплік
(скорочено )
|
Обсяг висловлювання 3-4 речення/репліки
|
Мовленнєва компетенція письмо
|
Пишуть букви алфавіту, в т.ч.під диктовку (вилучено)
|
|
Описують себе, іграшку, тварину, предмет шкільного вжитку (уточнено)
|
За зразком описують себе, іграшку, тварину, предмет
|
|
Обсяг письмового повідомлення 4-5 речень.
(скорочено)
|
Обсяг письмового повідомлення 2-3 речення.
|
|
Мовленнєва компетенція читання
|
Читають про себе та вголос і розуміють слова, словосполучення,
речення, тексти, що містять мовний матеріал, засвоєний в усному
мовленні. (уточнено)
|
Читають про себе та вголос і розуміють слова, словосполучення,
речення, короткі тексти, що містять мовний матеріал, засвоєний в
усному мовленні.
|
Мовленнєва компетенція аудіювання
|
Розуміють основну ідею адаптованого аудіо-,
відеозапису
(уточнено)
|
Розуміють короткі елементарні повідомлення у
прозовій та віршованій формі, підтримані невербальними опорами (малюнками,
жестами тощо) в межах тематики спілкування, як у безпосередньому спілкуванні,
так і у запису; (обсяг звучання – від 1 до 2 хвилин)
|
Реагують невербально на запитання, які вимагають простих
відповідей;
(уточнено)
|
Реагують невербально та вербально на запитання, які
вимагають простих відповідей;
|
|
Мовленнєва компетенція діалогічне мовлення
|
||
Мовленнєва компетенція монологічне мовлення
|
Відтворюють римовані твори дитячого фольклору
|
|
Обсяг висловлювання 4-5 речень
|
Обсяг висловлювання 3-4 речення
|
|
Засоби вираження
|
How are you?
I’m fine, thank you.
Who is this boy/girl?
What is your /his/her name?
How old is he/she?
Питальні слова: what, who, where, when, why, how
I cannot/can’t …
Can you …?
This is an apple.
It is red.
I’m sad, happy, tired
|
|
Мовленнєві функції
|
Виражати настрій
|
Немає коментарів:
Дописати коментар