Вірте, коли інші сумніваються! Вчіться, поки інші сплять! Приймайте рішення, поки інші зволікають! Працюйте, коли інші бажають! Слухайте, коли інші говорять! Посміхайтеся, коли інші сердяться! Будьте завзятими, в той час як інші здаються!

2 клас

Завдання для 2 класів!!!
Зміни у програмі !!!!!
2 клас ЗНЗ
Розвантажено
Уточнено
Тематика ситуативного спілкування
Свята та традиції (Продукти харчування)
Лінгвістична лексична  компетенція
Тема «Місяці. Дні тижня» (перенесено до 3 класу)
Тема «Шкільне приладдя» (вилучено)
Вік молодших членів сімї
Продукти харчування
Лінгвістична граматична компетенція
Заперечна форма спонукальних речень Наказовий спосіб дієслів (команди)
Dont stand up!
(перенесено з 1 класу)
Дієслово:
Present Simple
Дієслово:
Present Simple (to be,  have);
 have got,
Займенник: вказівні (thisthatз іменниками),
Займенник: вказівні (thisthatthesethose з іменниками),
Прикметник: якісні, відносні, що вказують на розмір, колір, вік, якість предмета.
Прикметник: якісні, відносні, що вказують на розмір, колір, вік, емоційний стан.
Лінгвістична фонетична компетенція
Фокус: формування слухо-вимовних навичок учнів;
інтонація: логічний наголос
Мовленнєва компетенція говоріння
Обсяг висловлювання 4-5 речень/реплік
(скорочено  )
Обсяг висловлювання 3-4 речення/репліки
Мовленнєва компетенція письмо
Пишуть букви алфавіту, в т.ч.під диктовку (вилучено)
 


Описують себе, іграшку, тварину, предмет шкільного вжитку (уточнено)
За зразком описують себе, іграшку, тварину, предмет
Обсяг письмового повідомлення  4-5 речень.
(скорочено)
Обсяг письмового повідомлення  2-3 речення.
Мовленнєва компетенція читання
Читають про себе та вголос і розуміють слова, словосполучення, речення, тексти, що містять мовний матеріал, засвоєний в усному мовленні. (уточнено)
Читають про себе та вголос і розуміють слова, словосполучення, речення, короткі тексти, що містять мовний матеріал, засвоєний в усному мовленні.
Мовленнєва компетенція аудіювання
Розуміють основну ідею адаптованого аудіо-, відеозапису
(уточнено)
Розуміють короткі елементарні повідомлення у прозовій та віршованій формі, підтримані невербальними опорами (малюнками, жестами тощо) в межах тематики спілкування, як у безпосередньому спілкуванні, так і у запису; (обсяг звучання – від 1 до 2 хвилин)
Реагують невербально на запитання, які вимагають простих  відповідей;
(уточнено)
Реагують невербально та вербально на запитання, які вимагають простих  відповідей;
Мовленнєва компетенція діалогічне мовлення
Підтримують елементарне спілкування у межах мікродіалогів етикетного та загального характеру
Мовленнєва компетенція монологічне  мовлення
Відтворюють римовані твори дитячого фольклору
Обсяг висловлювання  4-5 речень
Обсяг висловлювання  3-4 речення
Засоби вираження
How are you?
I’m fine, thank you.
Who is this boy/girl?
What is your /his/her name?
How old is he/she?

Питальні словаwhat, who, where, when, why, how

I cannot/can’t …
Can you …?

This is an apple.
It is red.

I’m sad, happy, tired

Мовленнєві функції
Виражати настрій

Немає коментарів:

Дописати коментар

Відкритий урок з англійської мови на тему: "Хобі друзів (Hobby of my friends)", вчитель Дубинюк Т.М.

Даний урок розроблений з метою ознайомлення учнів з новим лексичним матеріалом теми, повторити граматичний матеріал з теми попередньої те...