Вірте, коли інші сумніваються! Вчіться, поки інші сплять! Приймайте рішення, поки інші зволікають! Працюйте, коли інші бажають! Слухайте, коли інші говорять! Посміхайтеся, коли інші сердяться! Будьте завзятими, в той час як інші здаються!

3 клас

3 клас

3 клас ЗНЗ
Розвантажено
Уточнено
Тематика ситуативного спілкування
Помешкання
(На кухні)
Природа і навколишнє середовище (Пори року)
Відпочинок і дозвілля (Поїздка на канікулах)
Лінгвістична лексична  компетенція
Місяці, дні тижня
Члени сім’ї
Вік старших членів сім’ї
Назви продуктів
Посуд
Лінгвістична граматична компетенція
Модальні дієслова:    maymust
(вилучено – рівень А2)
ДієсловоFuture Simplе (перенесено до 4 класу)
Дієслово: Present SimplePast Simple
Іменник: присвійний відмінок (вилучено – рівень А2)
Займенник:
some, anymuch, many, a lot/lots  (А1)
Сполучник: or (А1)
Лінгвістична фонетична компетенція
Фокус:  інтонація: наголос у словах;
логічний наголос та мелодія у реченнях
Мовленнєва компетенція говоріння
Обсяг висловлювання 4-5 речень/реплік
(скорочено  )
Обсяг висловлювання 3-4 речення/репліки
Мовленнєва компетенція письмо
оформлюють лист, листівку-вітання
 (спрощено)
за зразком оформлюють короткі повідомлення та листівку-вітання, СМС
описують себе, свою сім’ю, друзів, предмети шкільного вжитку,тварин; (спрощено)
за зразком описують себе, свою сім’ю, друзів, тварин; дії.
Обсяг письмового повідомлення 5-6 речень.
(скорочено)
Обсяг письмового повідомлення 4-5 речень
Мовленнєва компетенція читання
Знають алфавіт та основні звукобуквені зв’язки(вилучено)
Мовленнєва компетенція аудіювання
Розуміють основний зміст віршованого чи писемного тексту, який звучить у повільному темпі за підтримкою невербальних засобів. Текст побудований на засвоєному матеріалі (уточнено із урахуванням роботи з навчальними аудіо- та відеоматеріалами)
Розуміють короткі елементарні повідомлення у прозовій та віршованій формі, підтримані невербальними опорами (малюнками, жестами тощо) в межах тематики спілкування, як у безпосередньому спілкуванні, так і у запису; (обсяг прослуханого тексту – від 2 до 3 хвилин)
Реагують на запитання, які вимагають відповідей «так/ні» чи інших простих відповідей
(спрощено)
Реагують на прості запитання, дають короткі прості відповіді
Мовленнєва компетенція діалогічне мовлення
Підтримують елементарне спілкування у межах мікродіалогів етикетного характеру, а також мікродіалогів
(уточнено)
Підтримують елементарне спілкування у межах мікродіалогів етикетного та загального характеру
Висловлення кожного співрозмовника – 5 реплік, правильно оформлених у мовному відношенні.
(скорочено)
Висловлення кожного співрозмовника – не менше 4 реплік, правильно оформлених у мовному відношенні.
Мовленнєва компетенція монологічне  мовлення
Обсяг висловлювання – 5- 6 речень.
(скорочено)
Обсяг висловлювання – 4- 5 речень.
Засоби вираження
Who is this boy/girl?
What is his/her name?
How old are you?
How old is he/she?
Where is he/she from?
Where do you live?

I live at … Street?
What is his/her address?

Are you from…? Is she/he from…?
She/He likes/doesn’t like it.

It’s five o’clock.
It’s five twenty.
In (September, …)
On (Monday, …)
At (5 o’clock, …)

Where did you go?
Did you like it?
Yes, I did. / No, I didn’t.


How much? How many?


Мовленнєві функції
Запитувати з
метою отримання більш детальної інформації,
виражати настрій.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Відкритий урок з англійської мови на тему: "Хобі друзів (Hobby of my friends)", вчитель Дубинюк Т.М.

Даний урок розроблений з метою ознайомлення учнів з новим лексичним матеріалом теми, повторити граматичний матеріал з теми попередньої те...