3
клас
3 клас ЗНЗ
|
Розвантажено
|
Уточнено
|
Тематика ситуативного спілкування
|
Помешкання
(На кухні)
|
|
Природа і навколишнє середовище (Пори року)
|
||
Відпочинок і дозвілля (Поїздка на канікулах)
|
||
Лінгвістична лексична компетенція
|
Місяці, дні тижня
|
|
Члени сім’ї
|
||
Вік старших членів сім’ї
|
||
Назви продуктів
|
||
Посуд
|
||
Лінгвістична граматична компетенція
|
Модальні дієслова: may, must
(вилучено – рівень А2)
|
|
Дієслово: Future Simplе (перенесено до
4 класу)
|
||
Іменник: присвійний відмінок (вилучено – рівень А2)
|
||
Займенник:
some, any, much, many, a lot/lots (А1)
|
||
Сполучник: or (А1)
|
||
Лінгвістична фонетична компетенція
|
Фокус: інтонація: наголос у словах;
логічний наголос та мелодія у реченнях
|
|
Мовленнєва компетенція говоріння
|
Обсяг висловлювання 4-5 речень/реплік
(скорочено )
|
Обсяг висловлювання 3-4 речення/репліки
|
Мовленнєва компетенція письмо
|
оформлюють лист, листівку-вітання
(спрощено) |
за зразком оформлюють короткі повідомлення
та листівку-вітання, СМС
|
описують себе, свою сім’ю, друзів, предмети шкільного вжитку,тварин; (спрощено)
|
- за зразком описують себе, свою сім’ю, друзів, тварин;
дії.
|
|
Обсяг письмового повідомлення 5-6 речень.
(скорочено)
|
Обсяг письмового повідомлення 4-5 речень
|
|
Мовленнєва компетенція читання
|
Знають алфавіт та основні звукобуквені зв’язки(вилучено)
|
|
Мовленнєва компетенція аудіювання
|
Розуміють основний зміст віршованого чи писемного тексту, який звучить у
повільному темпі за підтримкою невербальних засобів. Текст побудований на
засвоєному матеріалі (уточнено із урахуванням роботи з навчальними
аудіо- та відеоматеріалами)
|
Розуміють короткі елементарні повідомлення у
прозовій та віршованій формі, підтримані невербальними опорами (малюнками,
жестами тощо) в межах тематики спілкування, як у безпосередньому спілкуванні,
так і у запису; (обсяг прослуханого тексту – від 2 до 3 хвилин)
|
Реагують на запитання, які вимагають відповідей «так/ні» чи інших простих
відповідей
(спрощено)
|
Реагують на прості запитання, дають короткі
прості відповіді
|
|
Мовленнєва компетенція діалогічне мовлення
|
Підтримують елементарне спілкування у межах мікродіалогів етикетного
характеру, а також мікродіалогів
(уточнено)
|
Підтримують елементарне спілкування у межах
мікродіалогів етикетного та загального характеру
|
Висловлення
кожного співрозмовника – 5 реплік, правильно оформлених у мовному відношенні.
(скорочено)
|
Висловлення
кожного співрозмовника – не менше 4 реплік, правильно оформлених
у мовному відношенні.
|
|
Мовленнєва компетенція монологічне мовлення
|
Обсяг висловлювання – 5- 6 речень.
(скорочено)
|
Обсяг висловлювання – 4- 5 речень.
|
Засоби вираження
|
Who is this boy/girl?
What is his/her name?
How old are you?
How old is he/she?
Where is he/she from?
Where do you live?
I live at … Street?
What is his/her address?
Are you from…? Is she/he from…?
She/He likes/doesn’t like it.
It’s five o’clock.
It’s five twenty.
In (September, …)
On (Monday, …)
At (5 o’clock, …)
Where did you go?
Did you like it?
Yes, I did. / No, I didn’t.
How much? How many?
|
|
Мовленнєві функції
|
Запитувати з
метою отримання більш детальної інформації,
виражати настрій.
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар