Вірте, коли інші сумніваються! Вчіться, поки інші сплять! Приймайте рішення, поки інші зволікають! Працюйте, коли інші бажають! Слухайте, коли інші говорять! Посміхайтеся, коли інші сердяться! Будьте завзятими, в той час як інші здаються!

Мої діти - творчі особистості

Гавриленко Павло- люблю складати казки, оповідання англійською мовою.


Проектна робота учнів.





 Маленький розумник.


Участь учнів у всеукраїнському конкурсі з англійської мови "Гринвіч"
Конкурс «Гринвіч» — один із найпопулярніших конкурсів із іноземних мов в Україні.   За сім років існування «Гринвіч» став майданчиком для розширення можливостей та самореалізації у напрямі освоєння англійської мови для багатьох учнів у різних регіонах України.  Стати учасниками конкурсу можуть усі бажаючі учні без будь-якого попереднього відбору, які змагатимуться в десяти вікових категоріях, крім 1-го класу. Конкурс проводиться в школах за місцем навчання.
Детальна інформація щодо правил проведення розміщується на сайті uclever.com, де також знаходяться завдання минулих років для підготовки. Конкурсні завдання цікаві, веселі й доступні дітям із різним рівнем підготовки. Вони містять запитання з багатьох напрямів знань: мови, країнознавства, літератури та відображають різнобічну інформацію про англомовні країни. Цей конкурс дає можливість дітям із різних міст та селищ змагатися один із одним, не виходячи зі свого навчального закладу.
Учні нашого закладу також активно приймають участь в цьому цікавому та пізнавальному конкурсі. Тож на протязі 2015- 2016 р. здобули такі результати: приймали участь 8 учнів різних класів, переможці: 5 учнів; учасники: 3 учні. 2016-2017 р. приймали участь 9 учнів теж різних класів, переможці: 6 учнів; учасники 3 учні. Діти отримали грамоти та призи за участь у конкурсі та за отримані результати.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Відкритий урок з англійської мови на тему: "Хобі друзів (Hobby of my friends)", вчитель Дубинюк Т.М.

Даний урок розроблений з метою ознайомлення учнів з новим лексичним матеріалом теми, повторити граматичний матеріал з теми попередньої те...